Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.01.2013 15:48 - Признанията на великия и прочутия Апостол Апостолов, който не е известен никому.
Автор: kaizer Категория: Други   
Прочетен: 2577 Коментари: 8 Гласове:
4



За никой не е тайна, че аз съм една много популярна публична личност. Ще призная с ръка на сърцето, че вече четвърт век славата на спира да ме преследва...

Всеки ден в моя блог влизат между 300 и 1000 души. С право, бих казал, защото аз съм един от малкото съвременни писатели, които предлагат ценно, стойностно съдържание. Мнозина ми задават също така въпроси, които ги вълнуват. Аз, разбира се, не мога да отговарям на всеки, затова реших да дам едно обширно интервю за най- четения у нас вестник „Уикенд. В това интервю отговарям на много от моите почитатели.

 

Препоръчвам на всички да закупят най- новото издание на „Уикенд”, където ще открият моите отговори на десетки щекотливи  въпроси. Ако не намерите все пак отговор на въпроса, който ви измъчва, помнете, че аз съм винаги на вашите услуги. Готов съм да приема за лична консултация всеки един от вас.

 

Ваш приятел

 

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ





Гласувай:
5


Вълнообразно


Следващ постинг

1. zaw12929 - ТОЙ Е АСТРОЛОГ ИМА САЙТ ПРАВИ УСЛ...
26.01.2013 20:37
ТОЙ Е АСТРОЛОГ ИМА САЙТ ПРАВИ УСЛУГИ, ТЪРСЕН И ВИСОКОПЛАТЕН
http://www.superastro.net/

В БЛОГА СИ ИМА НАД 270 000 ПОСЕТИТЕЛИ. а ВИЕ ЗАЩО СЕ ЗАПЪВАТЕ?! КАКВО ВИ ПРЕЧИ?!!!
цитирай
2. kaizer - Защото пише само глупости, и на в...
27.01.2013 03:59
Защото пише само глупости, и на всичкото отгоре се сърди и обижда, когато някой не споделя мнението му. Знам колко е астролог. Съсед ми е и знам що за човек е.
цитирай
3. apostapostoloff - Не знаеш нищо за мен, защото аз не общувам с измета!
14.03.2013 02:49
Ама иначе майката ти се ебава, защото аз съм прочут и богат, а ти си НИКОЙ И НИЩО. Мира не ти дава това състояние на нещата.

Кавото и да правиш обаче, всичко си остава по старому- аз все така ще съм горе- прочут, богат и щастлив, а ти все така ще си долу- до гуша в лайната. Ти си и си оставаш една анонимна, бедна и нещастна отрепка от циганската махала на Европа!
цитирай
4. kaizer - Ти ли си известен бе? ти си известен ...
14.03.2013 20:41
Ти ли си известен бе? ти си известен само на четвърти километър. нали си ми съсед бе изкукал стар пърдухел. От дете те знам как ти се присмивахме на скъсаните гащи. Бегай бе. бегай, че ти смърдат краката за този блог.
Много си горе Апостоле. Горе си на последния етаж на прокапалата панелка в "Младост". Абе горе си дядка, горе.
цитирай
5. apostapostoloff - Към днешна дата името
24.03.2013 04:10
Апостол Апостолов се споменава на 852 000 места в Google!!!

А ти все така си си същата анонимна отрепка от циганската махала на Европа! Ти все така си Никой и Нищо, ти беше и си остана г- н Нема Никой! уХАПИ СЕ СЕГА ПО ГЪЗА, НИЩОЖЕСТВО!
цитирай
6. kaizer - Да бе. А ти понеже не си нищожество ...
24.03.2013 11:31
Да бе. А ти понеже не си нищожество живееш в протеклата панелка. Нали си ми комшия бе пърдухчооооо, много добре те знам.
А името ти се споменава и е синоним на хаховец и шушумига. Бегай се запали сега за да станеш по-известен ;)
цитирай
7. apostapostoloff - Не си ми комшия, ако беше, щеше да знаеш, че не
24.11.2013 04:11
живея в панелка. Много ви се иска на вас, боклуците, да принизите нас- знаещите и можещите, до вашето ниво. Ама няма как да стане. И не става. Аз живея в триетажна къща в края на "Оборище". Адресът ми е: ул. Кутловица 29. Не че ти дължа отчет, ама ти съобщавам това, за да страдаш още повече.
цитирай
8. kaizer - Абе я бягай от тук бе, нали в скапа...
01.01.2014 18:40
Абе я бягай от тук бе, нали в скапаните си сайтове си написъл къде живееш-в Младост на последния етаж. Знам те от време оно-мошеника на квартала.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kaizer
Категория: Други
Прочетен: 27496
Постинги: 4
Коментари: 15
Гласове: 64
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930